Det kan være lett å miste oversikten omkring alle de ulike mulighetene som er tilgjengelig når det kommer til markedsføring i dag. Den digitale reisen har i tillegg gjort det slik at de aller fleste kunder er vesentlig mer opplyste (og oppleste) nå enn tidligere.
Markedsføring handler i stør grad om å kartlegge og analysere de mulighetene som ligger i markedet, for så å legge forholdene til rette for at produktene og/eller tjenestene blir fremstilt, etterspurt og akseptert av kunden slik at det genererer en handel/kjøp, samt bygger merkeveren til bilforretningen.
Det å skape en genuin knytningen mellom varemerke og merkevare er derfor viktigere enn noen gang.
Med digital markedsføring kan du utforme budskapet slik at det treffer målgruppen på rett sted og til rett tid.
Digital markedsføring er dagsaktuell, den er dynamisk – og den er målbar.
For å ut få maksimal effekt av markedsføringen til bedriften, så krever det en strategi og en handlingsplan.
Dette kan Harland Consulting bistå med dette.
Vi kontakter deg gjerne tilbake for en uforpliktende samtale.
Harland Consulting
Harbitzalleen 20A, 0275 OSLO
tommy@harland.no
+47 903 33 333